3. 8. 2015

MEGA HAUL

OBROVSKÉ NÁKUPY
aneb jak to dopadá, když jdem nakupovat
 tričko - Terranova

 kalhoty - Terranova
 mikina - New Yorker (299 Kč)
 trička 2 ks - H&M (249 Kč/2ks)
 tepláková sukně - H&M (179 Kč)
 puntíkaté delší kraťasy - C&A
 sportovní tričko a legíny - New Yorker
 vak - Nike, A3 Sport
 batoh - Hervis (599 Kč)
 kšiltovka Nike - Hervis (349Kč)
 Crocsy -  Vietnamci
deštník - Tesco
 laky na nehty Rimmel - drogerie Teta
 gumičky - H&M (99Kč)
 prstýnek a náramek - I am
 časopis Joy
 průhledný lak s gel efektem - Rossmann (45Kč)
knihy

5 komentářů:

  1. Skvělý haul :)
    moc se mi líbí mikina, vak, laky, gumičky a batoh :D ale všechno je super :)
    a tu pýchu a předsudek mám taky, ale když jsem slyšela ten složitý děj od mé spolusedící, tak mě to celkem odradilo :/

    OdpovědětVymazat
  2. mikina z NY je super a tiež laky a knižky :) teda bedárov som ešte nečítala, ale je to klasika!
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Parádní kousky :). Nejvíce se mi líbí to úplně první tričko z Terranovy - to je fakt luxusní! :))


    http://www.coolour-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář, moc si jich vážím :)